Czym jest szkoła (jako instytucja i jako miejsce)? W jaki sposób, jako społeczeństwo, powinniśmy ją traktować? Czy jest w niej miejsce na dialog i dbałość o dobrostan uczniów oraz nauczycieli? O jakich potrzebach szkoły i ludzi ją tworzących przypomniała nam pandemia?

Fundacja „Krzyżowa” dla Porozumienia Europejskiego
wraz z Fundacją Konrada Adenauera w Polsce
zapraszają na spotkanie online z

prof. Jackiem Pyżalskim

pod tytułem: „Między instytucją a przestrzenią relacji.
Czego nauczyliśmy się o szkole w dobie pandemii”.



Spotkanie odbędzie się 28 czerwca (poniedziałek), o godzinie 18:00 na platformie Zoom: https://us06web.zoom.us/j/96429868947, Webinar ID: 982 6794 8275

Spotkanie będzie transmitowane jako live na profilu Facebook Fundacji „Krzyżowa”.

Spotkanie w języku polskim, tłumaczone symultanicznie na język niemiecki (tylko Zoom).

**** 

Jacek Pyżalski, prof. UAM dr hab. Profesor na Wydziale Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Pomysłodawca, kierownik i wykonawca ponad sześćdziesięciu międzynarodowych i krajowych projektów badawczych. Autor licznych publikacji. Trener w obszarze komunikowania i trudnych zachowań oraz edukacji medialnej. Wiceprezes Polskiego Towarzystwa Edukacji Medialnej. Członek Rady Centrum Edukacji Obywatelskiej. Specjalista Komitetu Nauk Pedagogicznych Polskiej Akademii Nauk.

 

Spotkanie organizowane jest w ramach projektu „Laboratorium Dialogu”, realizowanego przez Fundację „Krzyżowa” dla Porozumienia Europejskiego wraz z Fundacją Konrada Adenauera w Polsce.

Laboratorium dialogu i pojednania

Chcesz być na bieżąco?

Zapisz się do naszego newslettera i dowiaduj się pierwszy o nadchodzących wydarzeniach!

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.